12 de set. 2011

Marxa Cami de Sirga

Ja hi som, avui i com ja anunciava a l'anterior entrada toca anar a Mora d'Ebre per a participar a la marxa coneguda pel Cami de Sirga, avui vinc acompanyat per Lluc B. que te ganes de gaudir de la MTB i de conèixer noves terres. Arribem al punt de sortida i descobrim que avui hi haurà ambientas ciclista uns 200 participants fan d'aquesta edició la més nombrosa de les quatre edicions que porten fent-la. Recollim els dorsals i saludem a molt coneguts, des d'aquí felicito als Rapitencs que han sigut el grup més nombrós en 22 participants.
En posem a la sortida pel mig no hi intenció per cap dels dos de guanyar així que es preferible anar avançant i així t'animes, la sortida es per camins estrets i en un principi asfaltats, després ja canvia a camí de terra i damunt de pujada, començo a avançar moltíssima gent, lLuc pel seu comte fa el mateix.
El circuit fa un parell de "bucles" el primer voreja per moments el riu Ebre, passant per senders molt rapis i sense grans dificultats llevat d'un escalo, després tornem a pujar en busca de l'ermita de Gandesa tornem a passar per algun tram de sender molt divertit entre pins i coscolls.
 Porto ja una punxada a la roda posterior i vaig parant a posar aire la veritat que no per massa ràpid i prefereixo no parar i canviar la camera. Els ciclistes que em rodegen em deuen odiar per que els passo pujant  i en arribar dalt em paro a posar aire i em tornen a passar per a deixar-me passar baixant i tota la marxa així.
Passem pels avituallament on soc el primer en parar tranquil·lament, els que posaven el gomet que et marca com a circuit llarg em feliciten per la tranquil·litat en que passo. El recorregut continua pujant i baixant per camins terrers i senders divertits i ràpids, si ha algú no li ha agradat el recorregut es que no li agrada la bici de muntanya, per cert hi havia un altre faldut per aquí, es Josep V. que també a pujat a gaudir del mati calurós però divertit que ens han preparat la gent de la penya RiberaBike.
Acabem el recorregut passant per carrers de Mora i arribant al pavelló d'esports on es troben les dutxes i el menjar final de festa, poc a poc van arribant els participants de la llarga i de la curta, tots fem cara de contents, la ruta ha agradat al 99% dels participants i l'organització a estat molt bona.


p.d.: El proper cap de setmana tinc dos opcions i encara no se que fer, per un costat esta la marxa dels Tres  Termes a la que ja he participat a les dos edicions anteriors i per l'altra esta la marxa a per la Cabra de Tivissa on no he estat mai, ja veurem però tinc que decidir-ho ràpid que les inscripcions es tanquen