9 d’ag. 2011

Ulls nous, vida nova

En aquesta vida hi ha un moment per a tot i aquest any ha sigut extraordinari en lo que fa a la meva principal afició, he pogut fer llarga distancia en MTB i Carretera que es lo que més m'agrada, però per a aquesta modalitat de ciclisme em sentia limitat per la meva deficiència visual que solventava en lents de contacte i les típiques ulleres.
Per sort i gracies a que les tècniques de cirurgia ocular avui puc dir que he deixat enrere aquesta molesta carrega i gaudeixo de una vista extraordinària que espero que durí per a molt de temps. El cas es que m'estic estudiant els plans per a l'any que ve i tinc molts de mals de caps, m'agradaria fer una gran clàssica del cicloturisme Europeu i participar també en una utltra-maratho de MTB com he fet aquest any. 
Algunes de les que estic mirant son Bayona-Lucho, Barcelona-Perpinya-Barcelona, Tour de Flandes, Paris - Brest - Paris, 10000 del Soplao en carretera i en MTB podria probar la Pedals del Diable, Titan Desert. Alguna més que em deixo segur.
Ja veurem però a partir d'ara segur que ho veure tot en més claritut i podré afrontar els reptes en uns altres ull, jejejejeje

1 comentari:

Fer07 ha dit...

Enhorabona!! La veritat que jo no m'he operat peró anant un any en bici i m'ha canviat la visió de moltes coses. Je, je, a vore si et puc acompanyar en alguna marxa ....encara que sigui del poble al lloc de la cursa.