12 de febr. 2011

..., Cassetes Velles, Tossal 3 Reis, Boixar, ...

Avui tocava entrenar de valent i això he fet, una ruta de MTB pels Ports sortint de casa i passant per punts estratègics d'aquest magnífic paradís que tenim aquí a toca de casa..
La ruta començava amb molta boira a la vall d'Ulldecona i també a la plana de Santa Barbera i la Galera
Poc a poc la boira desapareix, arribo al entrador de Cassetes Velles en menys d'una hora de marxa, començo a pujar en un bon ritme i al Racó dels Capellans primera parada per a fer unes Fotos, continuo pujant a un bon ritme i arribo dalt on hi ha neu per tot els ombrius, esta gelada però es neu. Seguint un track segueixo un sender per a creuar cap a la pista de les Vallcaneres.
El sender esta ple de neu i gel i es fa difícil anar a cavall, toca caminar una bona estona. Arribo al cap damunt i cap avall passo per la Carrasca Grossa, uns metres més i ja estic a la pista que puja del pantano. Cap amunt arribo al Mas de les Vallcaneres i aprofito per a fer un mos, sense perdre molt temps continuo per la pista e busca de la principal Caro - Fredes, Amb molt de compte per les plaques de gel arribo a la pista a l'altura de la Casa del Rei, porto tres caigudes pel Gel per sort sense conseqüències. La pista torna a pujar, esta plena de fang i costa avançar però poc a poc i evitant passar pels tolls arribo al Tossal dels Tres Reis.
Cap a Fredes que falta gent, la pista encara te restes de neu i gel cal anar en compte. En arribar a Fredes soluciono uns problemes mecànics i emprenc el camí vell cap al Boixar, puja, baixa, puja, quin trenca-cames!!!! Comença a fer-se pesada la ruta sort que només queda baixar, primer per la pista cap a la Pobla i després pel sender dels Estrets del Ballestar  fina al Pantano de Ulldecona.
A partir d'aquí el camí conegut per molt per la vora del Riu Sénia em portar cap a casa ràpidament.

Josep Barberà. ha dit...

Hòstia Mingo.
Quina moral fer tots aquest trams d'asfalt i pista en la suspensió total. Jo m'he fet més selectiu amb l'edat.
Ara només pujo a la bici de muntanya per fer senders, i a poder ser des del km 0 de ruta.
Enhorabona per la ruta..

roberto ha dit...

mol be! Bona ruta! Recuperat lo antes posible, salut!

Roberto ha dit...

al final de la ruta he punxat 2vegades. Esperem que se quedo en un susto lo de Agus