26 de febr. 2011

Els Ports, entre Bel i l'Embassament de Ulldecona

Be comencem, sortida per la sequia fins al Moli l'Olibar, d'aquí vora riu per a entrar pels camins típics per a arribar a Canet lo Roig passant per l'interior del Cervol en més d'una ocasió. Passem Canet i continuem pel camí direcció a Rossell aquest camí també l'hem fet en més d'una ocasió però normalment al reves. 
Arribem a Rossell i sense pensar-ho per la carretera cap a Bel, en concret 9 km d'asfalt en ventet de cara. Pugem a un bon ritme, així que sobre les 11h del mati em arribat i esmorzat a la font de l'entrada.
Després em empres els camins i senders que unien Bel amb la Pobla, gracies a que avui en dia esta de moda la neteja i conservació dels espais naturals em aprofitat per a anar a veure un nou sender que baixa directe a l'embassament de Ulldecona. 
El sender esta magníficament netejat i molt currat fent bona plataforma per al pas de la gent majoritàriament a peu. Em arribat baix i vorejant l'embassament ara sec em arribat al bar on em fet una coca-cola.
Després pel camí típic passant pel Moli l'Abella cap a casa. Sense problemes mecànics, amb una bona ratllada a la bici de Lluc i una mica massa tard per a Fono amb Rafel justet de forces però content per la ruta em arribat tots junts a casa. Fins la propera.