16 de set. 2011

Nocturna, mar i muntanya

Després de tot l'estiu fen molta bici i arribar a moments de saturació de kilòmetres arriba el moment de gaudir de rutes diferents i més divertides de l'habitual. Avui en los coneguts del ForoMTB i companys de rutes de MTB de Vinaros em fet una ruta nocturna per la part de la costa del Montsià passant per molt trams de senders, alguns trams de pistes terreres i poc asfalt com més m'agrada.
La sortida a les 21'15h des de les Cases d'Alcanar, allí ens ajuntàvem set biker's en ganes de ruta i riure, tots en bici de enduro i llum suficient per a il·luminar per allí on passem.
Sortida cap a l'interior creuant la nacional, sort que no hi havia massa transit, entrem enseguida al camí que va en busca de la sendera dels bandolers, anem pujant per la zona de la Punta aquí hi ha uns quants nius de metralladores però de nit no els veig. La nit es molt fosca la lluna encara no ha sortit i pels núvols que hi ha entrem als senders molt divertits, de tant en tant uns AY, UY, una parada de cop, jejeje. Anem direcció a St.Carles de la Rapita i passem per llocs on he passat de dia però costa reconeix-els, arribem a la zona de la cementera i ens endinsem en aquest sorrollós indret.
La polseguera es important, però continuem en ganes pels camins i senderons que ens porten cada vegada més a prop del senders que tots coneixem de dia però poc l'han fet de nit, les baixades per camins son perilloses, algun sustet per la velocitat, les pujades per camins trencats divertides aquí caus tu alla em tomba l'altre, una pedra que no havia vist, .... Arribem a la pujada que ens porta a la baixada de la Gossera, es el lloc on més ens divertim, un sender com aquest molta gent ni de dia el baixa a gust i natros el farem de nit tancada. Les vistes de St.Carles baixant el sender de la Gossera valen una parada per a fer la foto.
Arribem a St.Carles i anem en busca del sopar, per sort ja hi ha hagut qui s'ha preocupat de buscar el lloc per a sopar, a una terrassa al aire lliure ens mengem ven a gust cadascun els seu plat combinat o pizza, unes cerveses, algun "orujo" i a continuar la ruta.
Anem en busca del semi sender de la costa després d'un canvi de plans, aquest sender el vam fer just a principi d'any alguns de la penya però de nit es un altra cosa. Aquí entra aquí surt, passa per zones urbanitzades i pel mig del càmping dels Alfacs, alguns trams estrets altres amb passarel·les i alguna zona de codolar tant típic d'aquesta costa.
Tornem a passar per la cementera aquesta vegada per la zona de la costa i per davant d'alguna capelleta plena de llums. Ja estem a les Cases, arribem al cotxe i carregem sense perdre molt temps, casi a les 2a.m. surto direcció a casa, hi ha son si però ha valgut la pena una nocturna més per a contar i una nit aprofitada en bona companyia. Per cert quina CALOR!!!!!

Fer07 ha dit...

Quin cracks! Aneu pels camins de nit que no faria jo ni de dia, la veritat que em fa molta enveja aquestes aventures diferents i sobre tot com les expliques, semblen molt divertides.

batiste ha dit...

Com xales en estes aventures!!!!!!!!!!!!............