6 de gen. 2012

Dia de Reis Braç trencat

Un bon començament de l'any, avui es dia de Reis, fa vent i a la plaça no hi ha ningú en bici, decideixo esperar-me i en això que veig arribar al doctor en lo cotxe de la feina, be a veure la sortida de la penya però sent les 9'15h i no havent vingut ningú decideixo anar a casa a buscar la càmera de fotos, Josep cap a buscar l'esmorzar a casa i jo a fer una volteta.
Entro i surto de casa, m'en vaig en busca del túnel de l'estació, cosa rara quan surto tot sol baixo per la rampa i de sobte freno per evitar un xoc i au a terra, ja només estar al terra m'adono que alguna cosa s'ha trencat Al braç dret, molt de dolor, però molt, un dolor que mai havia sentit, em marejo però encara tinc forces per a trucar al company que acabo de deixar a casa, li dic on soc i em gito per a no perdre el coneixement, ell es qui em torna a despertar i la dona que ma vist caure va a cridar a casa que total soc a un 50 metres.
Cap al Cap on em donen tranquil·litzats i em fa la primera exploració, alguns ja sabem com es comporta lo doctor, em fa vore les estrelles però cadascun sap que es la seu feina així que m'aguanto, una vegada estabilitzat cap a Tortosa on em fan les plaques per a veure l'abast de la lesió, unes quantes hores més tard ja soc a casa, he tingut sort només me trencat el cap del radi, una lesió que hem tindrà parat un mes i mig com a mínim.


Moltes gracies a tots pels missatges de suport i moltissimes a Josep a qui sempre li tenim que donar feina i tocar els nassos.
Ens veiem prompte companys!!!! 

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Bon any!! et desitjo que et recuperes el mes aviat posible!! Cuidat i prompte estaras a tope!!

Lluis

Xerta

Josep Barberà. ha dit...

Me'n acabo d'assabentar.
Mingo, a aquesta rampa, jo també me la vaig fotre, fent l'imbècil i jugant amb el fre davanter. Moooolta mala sort has tingut, però ànims.

MANEL TORTA ha dit...

Jo també estic a casa am el braç enguixat,canell lesionat degut a l'acumul.lació de caigudes en btt, 4 mesos parat, anims.